Klantenservice

 

Je hebt besteld en betaald, maar geen bestelbevestiging of verzendbevestiging ontvangen?

Je ontvangt altijd automatisch een bestelbevestiging op het opgegeven emailadres. Zodra het pakket verstuurd is ontvang je ook een verzendbevestiging met een track&trace code. Deze mailtjes kunnen in de Spam-box terecht komen. Als je nog vragen hebt, graag een mail sturen naar onze klantenservice via webshop@store1892.nl en vermeld je ordernummer of bel de winkel 058-2998777.  Whatsapp: 06-21339833

 

Levertijd:

Bij uw bestelling kunt u de bezorgdatum, die u wenst zelf aangeven. Als uw bestelling voor 1600 uur wordt geplaatst,  wordt deze in principe de eerstvolgende werkdag bezorgd.                             

POST NL is onze verzendpartner.

 

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Je kunt je bestelling ook afhalen in de winkel, kies afhalen bij het afronden van je bestelling. We sturen je daarna nog een aparte mail, als het artikel ook daadwerkelijk voor je klaar hangt. Het adres van de winkel is:                         

Store 1892

Kleine Kerkstraat 15                          

8911 DL Leeuwarden

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Voor bestellingen binnen Nederland betaal je geen verzendkosten.

 

Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland, maar wel binnen Europa?

Voor het verzenden van pakketpost in Europa rekenen wij verschillende tarieven. Het desbetreffende tarief zal zichtbaar zijn bij het afrekenen.

 

Uitverkochte artikelen

Mochten bestelde artikelen niet leverbaar zijn, dan ontvang je van ons een e-mail dat deze artikelen uitverkocht zijn.

Wij doen uiteraard ons uiterste best om het aantal uitverkochte artikelen tot het minimum te beperken en de beschikbaarheid van producten in de online shop van Store 1892 op je wensen af te stemmen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat de door jou gewenste artikelen altijd beschikbaar zijn.

Wij vragen begrip voor het feit dat uitverkochte artikelen niet kunnen worden gereserveerd of nageleverd. Wanneer het gewenste product door wijzigingen in de voorraad weer verkrijgbaar is in onze online shop, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit een Track&Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je het pakket kunt volgen. 


Door in te loggen op je account kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.

 
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Indien je een bestelling hebt geplaatst en je op het desbetreffende e-mailadres geen bestelbevestiging hebt ontvangen, kijk of de mail in je spam-box terecht gekomen is of neem contact op met onze klantenservice via webshop@store1892.nl of bel de winkel (058-2998777).  

 

Zijn jullie aangesloten bij een webwinkel keurmerk?

Ja, wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk 

 

Kan ik een artikel retourneren?

Doe het artikel netjes opgevouwen met de factuur in een goede verpakking. Het retouradres is Store 1892, Kleine Kerkstraat 15, 8911 DL Leeuwarden. Graag de reden waarom je het artikel wilt retourneren. Betalingen via Paypal en creditcards worden via dezelfde weg terugbetaald.

We raden je aan om via Store1892 een My Parcel retouretiket aan te schaffen. De kosten hiervoor zijn 4,95 euro. Dit is een goedkopere optie ten opzichte van de reguliere pakketpost van PostNL. (6,95 euro). Het retouretiket kun je betalen en uitprinten (letop: Niet mogelijk op tablet of telefoon) via deze link: hier aanmaken. 

Het etiket plak je over het oude adres heen, Via een PostNL locatie kun je jouw pakketje vervolgens zonder extra kosten naar ons retouradres laten opsturen. Je ontvangt bij de balie een bonnetje met daarop je Track&Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen. Je bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed. 


Zodra wij je pakket hebben ontvangen, krijg je van ons per e-mail een bericht. Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Op het moment dat retourartikelen verwerkt zijn, ontvang je een retourbevestiging via de mail. Nadat de artikelen zijn ontvangen wordt automatisch het bedrag voor de artikelen terugbetaald. Dit kan maximaal 14 dagen duren, maar gebeurt doorgaans binnen 1 week.

Bij retourneren per post kun je het pakket afgeven op het postkantoor.

Het retouradres: Store 1892, Kleine Kerkstraat 15, 8911 DL Leeuwarden

 

Wie betaald de kosten voor het retourneren?

De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant.

 

Kan ik een artikel kosteloos ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om bestelde producten kosteloos, via de webshop, te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, kleur of zelfs een geheel ander product. Wil je toch een ander product, maat of kleur dan kan je dat doen door contact op te nemen met de winkel via webshop@store1892.nl of per telefoon (058-2998777). Het is mogelijk om artikelen te ruilen in de winkel in Leeuwarden.

 

Sale, kortingsacties en Studio Anneloes

Alle kleding van Studio Anneloes is uitgesloten van alle kortingsacties. Enkele laatste stuks van een seizoensartikel worden met korting aangeboden in de winkel en in onze webshop.

 

Ik heb een klacht of een vraag, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via webshop@store1892.nl  of bel de winkel (058-2998777) en je vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling, is het daarom van belang dat je het ordernummer aan ons doorgeeft.

 

Wat zijn privacyinstellingen?

Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan STORE 1892 zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. STORE 1892 gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden. 

 

Maattabel

MATEN                            34/XS     36/S     38/M     40/L    42/XL     44/XXL      

                                        

Lichaamslengte    LL         172        172        172        172         172            172    

Bovenwijdte          BW        85          88         92          96         100           104    

Taillewijdte            TW        65          68         72          76           80            84   

Heupwijdte            HW        91          94         98         102         106           110    

 

Onze openingstijden:

Maandag         13.00 - 17.30 uur 

Dinsdag           10.00 - 17.30 uur 

Woensdag      10.00 - 17.30 uur 

Donderdag     10.00 - 17.30 uur 

Vrijdag             10.00 - 17.30 uur 

Zaterdag         10.00 - 17.00 uur 

Koopzondag  13.00-17.00 uur

 

Veilig betalen op de manier die jij graag wil:

In onze webshop kun je in de beveiligde betaalomgeving betalen met de betaalmethode die jij het fijnst vindt:

- iDEAL, Betaal met iDEAL via onze partner SISOW.

- Creditcard: Mastercard / Visa

- SofortBanking

- Paypal

 - Billink afterpay

 

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Onderaan op de homepage van deze website kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Als je je registreert, heb je bij het afrekenen ook de mogelijkheid om je aan te melden voor de nieuwsbrief.

 

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

In elke nieuwsbrief vind je onderaan een link om je af te melden. 

 

Ik heb mij aangemeld, maar ontvang niets?

Log in op de site en bekijk onder ‘Mijn Account’, of je staat aangemeld met het juiste e-mail adres en of er inderdaad een ‘vinkje’ staat bij ‘Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen”. Is dit allemaal in orde, controleer dan je spambox. Of stuur een mail naar webshop@store1892.nl.

 

Hoe vaak wordt de nieuwsbrief verzonden?

Ongeveer één keer per maand mits er een bepaalde uitnodiging of actie wordt gedaan dan kan er tussendoor ook nog een mail van ons ontvangen worden.

 

 

Waar vind ik de Algemene betaal- en leveringsvoorwaarden Store 1892?

Hier vindt u de Algemene Voorwaarden

 

Waar vind ik de privacy verklaring van Store 1892?

Hier vindt u de Privacy verklaring