Hoe kan ik een artikel retourneren?

Doe het artikel netjes opgevouwen met de factuur in een goede verpakking. Het retouradres is Store 1892, Kleine Kerkstraat 15, 8911 DL Leeuwarden. Graag de reden waarom je het artikel wilt retourneren. Betalingen via Paypal en creditcards worden via dezelfde weg terugbetaald.

We raden je aan om via Store1892 een My Parcel retouretiket aan te schaffen. De kosten hiervoor zijn 4,95 euro. Dit is een goedkopere optie ten opzichte van de reguliere pakketpost van PostNL. (6,95 euro). Het retouretiket kun je betalen en uitprinten (letop: Niet mogelijk op tablet of telefoon) via deze link: hier aanmaken. 

Het etiket plak je over het oude adres heen, Via een PostNL locatie kun je jouw pakketje vervolgens zonder extra kosten naar ons retouradres laten opsturen. Je ontvangt bij de balie een bonnetje met daarop je Track&Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen. Je bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed. 


Zodra wij je pakket hebben ontvangen, krijg je van ons per e-mail een bericht. Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Op het moment dat retourartikelen verwerkt zijn, ontvang je een retourbevestiging via de mail. Nadat de artikelen zijn ontvangen wordt automatisch het bedrag voor de artikelen terugbetaald. Dit kan maximaal 14 dagen duren, maar gebeurt doorgaans binnen 1 week.

Het retouradres: Store 1892, Kleine Kerkstraat 15, 8911 DL Leeuwarden

 

Wie betaald de kosten voor het retourneren?

De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant.

 

Ik heb een klacht of een vraag, wat moet ik doen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Neem contact op met onze klantenservice via webshop@store1892.nl  of bel de winkel (058-2998777).

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling, is het daarom van belang dat je het ordernummer aan ons doorgeeft.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.