Bestellen

Je hebt besteld en betaald, maar geen bestelbevestiging of verzendbevestiging ontvangen?
Je ontvangt altijd automatisch een bestelbevestiging op het opgegeven emailadres. Zodra het pakket verstuurd is ontvang je ook een verzendbevestiging met een track&trace code. Deze mailtjes kunnen in de Spam-box terecht komen. Als je nog vragen hebt, graag een mail sturen naar onze winkel via webshop@store1892.nl en vermeld je ordernummer of bel/app naar de winkel: 06-21905289.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Voor bestellingen binnen Nederland betaal je geen verzendkosten.
 
Levertijd:
Bij uw bestelling kunt u de bezorgdatum, die u wenst zelf aangeven. Als uw bestelling voor 16.00 uur wordt geplaatst, wordt deze in principe de eerstvolgende werkdag bezorgd.                             
POST NL is onze verzendpartner.
 
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Je kunt je bestelling ook afhalen in de winkel, kies afhalen bij het afronden van je bestelling. We sturen je daarna nog een aparte mail, als het artikel ook daadwerkelijk voor je klaar hangt. 
Het adres van de winkel is:                         
Store 1892
Kleine Kerkstraat 15                          
8911 DL Leeuwarden

Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland, maar wel binnen Europa?
Voor het verzenden van pakketpost in Europa rekenen wij verschillende tarieven. Het desbetreffende tarief zal zichtbaar zijn bij het afrekenen.
 
Uitverkochte artikelen
Mochten bestelde artikelen niet leverbaar zijn, dan ontvang je van ons een e-mail dat deze artikelen uitverkocht zijn.
Wij doen uiteraard ons uiterste best om het aantal uitverkochte artikelen tot het minimum te beperken en de beschikbaarheid van producten in de online shop van Store 1892 op je wensen af te stemmen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat de door jou gewenste artikelen altijd beschikbaar zijn.
Wij vragen begrip voor het feit dat uitverkochte artikelen niet kunnen worden gereserveerd of nageleverd. Wanneer het gewenste product door wijzigingen in de voorraad weer verkrijgbaar is in onze online shop, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
 
Wat is de status van mijn bestelling?
Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit een Track&Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je het pakket kunt volgen. 

Door in te loggen op je account kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.
 
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Indien je een bestelling hebt geplaatst en je op het desbetreffende e-mailadres geen bestelbevestiging hebt ontvangen, kijk of de mail in je spam-box terecht gekomen is of neem contact op met onze winkel via webshop@store1892.nl of bel de winkel (06-21905289).  
 
Zijn jullie aangesloten bij een webwinkel keurmerk?
Ja, wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk 

Betalen

Veilig betalen op de manier die jij graag wil:
In onze webshop kun je in de beveiligde betaalomgeving betalen met de betaalmethode die jij het fijnst vindt:
- iDEAL, Betaal met iDEAL via onze partner Buckaroo.
- Creditcard: Mastercard / Visa
- SofortBanking
- Paypal
 - Billink afterpay

Wie betaald de kosten voor het retourneren?
De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant.
 
Kan ik een artikel kosteloos ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om bestelde producten kosteloos, via de webshop, te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, kleur of zelfs een geheel ander product. Wil je toch een ander product, maat of kleur dan kan je dat doen door contact op te nemen met de winkel via webshop@store1892.nl of per telefoon (06-21905289). Het is mogelijk om artikelen te ruilen in de winkel in Leeuwarden.

Bezorgen

Je hebt besteld en betaald, maar geen bestelbevestiging of verzendbevestiging ontvangen?
Je ontvangt altijd automatisch een bestelbevestiging op het opgegeven emailadres. Zodra het pakket verstuurd is ontvang je ook een verzendbevestiging met een track&trace code. Deze mailtjes kunnen in de Spam-box terecht komen. Als je nog vragen hebt, graag een mail sturen naar onze klantenservice via webshop@store1892.nl en vermeld je ordernummer of bel/app naar de winkel: 06-21905289.

Wat is de status van mijn bestelling?
Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit een Track&Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je het pakket kunt volgen. 
Door in te loggen op je account kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.
 
Levertijd:
Bij uw bestelling kunt u de bezorgdatum, die u wenst zelf aangeven. Als uw bestelling voor 16.00 uur wordt geplaatst, wordt deze in principe de eerstvolgende werkdag bezorgd.                             
POST NL is onze verzendpartner.
 
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Je kunt je bestelling ook afhalen in de winkel, kies afhalen bij het afronden van je bestelling. We sturen je daarna nog een aparte mail, als het artikel ook daadwerkelijk voor je klaar hangt. Het adres van de winkel is:                         
Store 1892
Kleine Kerkstraat 15                          
8911 DL Leeuwarden
 
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Voor bestellingen binnen Nederland betaal je geen verzendkosten.
 
Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland, maar wel binnen Europa?
Voor het verzenden van pakketpost in Europa rekenen wij verschillende tarieven. Het desbetreffende tarief zal zichtbaar zijn bij het afrekenen.