Kan ik het saldo van mijn klantkaart checken?
Gebruik deze saldochecker om het saldo van uw klantkaart te bekijken. U hoeft alleen de laatste 6 cijfers van de code op uw klantkaart in te vullen.

Hoe werkt de Store 1892 klantkaart?
Hierop spaar je Luxury Credits, waarmee je voor mooie kortingen kunt sparen op alle swat je bij Store 1892 koopt. 
- Bij iedere bestede euro ontvang je 1 luxury credit
- Bij 125 credits ontvan je je eerste korting
- Op je verjaardag ontvang je een leuke verrassing
- Speciale aanbiedingen en voordelen voor members

Hoeveel korting spaar ik?
- 125 credit = 5 euro korting
- 250 credits = 10 euro korting
- 500 credits = 20 euro korting
- 1000 creedits = 40 euro korting

Wat zijn de voorwaarden van de klantkaart?
- De gespaarde credits zijn niet inwisselbaar voor geld
- Tijdens acties, sale een andere aanbiedingen ontvang je geen punten
- Je kunt je credits alleen inwisselen voor korting bij 125, 250, 400 of 1000 credits
- Speciale acties ontvang je via de mail
- Online meesparen is helaas nog niet mogelijk

Wat is de status van mijn bestelling?
Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit een Track&Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je het pakket kunt volgen. 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Indien je een bestelling hebt geplaatst en je op het desbetreffende e-mailadres geen bestelbevestiging hebt ontvangen, kijk of de mail in je spam-box terecht gekomen is of neem contact op met onze klantenservice via webshop@store1892.nl of bel de winkel (06-21905289).  
 
Zijn jullie aangesloten bij een webwinkel keurmerk?
Ja, wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk 
 
Wie betaald de kosten voor het retourneren?
De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant.
 
Kan ik een artikel kosteloos ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om bestelde producten kosteloos, via de webshop, te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, kleur of zelfs een geheel ander product. Wil je toch een ander product, maat of kleur dan kan je dat doen door contact op te nemen met de winkel via webshop@store1892.nl of per telefoon (06-21905289). Het is mogelijk om artikelen te ruilen in de winkel in Leeuwarden.

Is er een maattabel?
Maattabel
MATEN                            34/XS     36/S     38/M     40/L    42/XL     44/XXL      
                                        
Lichaamslengte    LL         172        172        172        172         172            172    
Bovenwijdte          BW        85          88         92          96         100           104    
Taillewijdte            TW        65          68         72          76           80            84   
Heupwijdte            HW        91          94         98         102         106           110    
 
Sale, kortingsacties en Studio Anneloes
Alle kleding van Studio Anneloes is uitgesloten van alle kortingsacties. Enkele laatste stuks van een seizoensartikel worden met korting aangeboden in de winkel en in onze webshop.

Ik heb een klacht of een vraag, wat moet ik doen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Neem contact op met onze klantenservice via webshop@store1892.nl  of bel de winkel ( 06-21905289  ).
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling, is het daarom van belang dat je het ordernummer aan ons doorgeeft.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
Wat zijn privacyinstellingen?
Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan STORE 1892 zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. STORE 1892 gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden. 
 
Wat zijn jullie openingstijden? 
Maandag         13.00 - 17.30 uur*
Dinsdag           10.00 - 17.30 uur
Woensdag      10.00 - 17.30 uur 
Donderdag     10.00 - 17.30 uur 
Vrijdag             10.00 - 17.30 uur 
Zaterdag         10.00 - 17.00 uur 
Koopzondag  13.00 -17.00 uur
* in de maanden januari, februari en maart zijn we op maandag gesloten
 
Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Onderaan op de homepage van deze website kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Als je je registreert, heb je bij het afrekenen ook de mogelijkheid om je aan te melden voor de nieuwsbrief.
 
Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?
In elke nieuwsbrief vind je onderaan een link om je af te melden. 
 
Ik heb mij aangemeld, maar ontvang niets?
Log in op de site en bekijk onder ‘Mijn Account’, of je staat aangemeld met het juiste e-mail adres en of er inderdaad een ‘vinkje’ staat bij ‘Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen”. Is dit allemaal in orde, controleer dan je spambox. Of stuur een mail naar webshop@store1892.nl
 
Waar vind ik de Algemene betaal- en leveringsvoorwaarden Store 1892?
Hier vindt u de Algemene Voorwaarden
 
Waar vind ik de privacy verklaring van Store 1892?
Hier vindt u de Privacy verklaring